Vill skriva...

Vissa dagar när jag sitter och rensar i mina tankar kommer jag på 1000 grejer jag vill skriva i min blogg. Men när jag väl sitter här, framför datorn, så raderas allt och det blir så himla tråkigt... Har inte skrivit på evigheter men det har inte hänt så mycket. Vintern är här, vilket innebär tråk, tråk. Känner inte för att göra något mer än att äta, jobba och sova. Fast jag börjar redan bli trött på det och vintern har knappt börjat. What to dooo?

Har tänkt väldigt mycket på senaste, varför bryr jag mig om folk som inte bryr sig tillbaka? En sjukdom jag aldrig blir av med tror jag.

I alla fall, det blev en bra start på denna vintern. Jag kom iväg till sensation white och jag tackar snälla Johan som ville följa med mig (och Älski som hängde med tillslut också).

Hmm.. skulle vilja ha en glöggkväll innan jul, glögg med alkohol i och som avslutas med utgång alltså ;)
Nästa helg? Vad sägs? Någon?

Jag saknar dig och jag tänker på dig ofta. Förstår inte varför du inte hör av dig, jag bryr mig om dig och undrar hur du har det. Så svårt kan det väl inte vara att höra av sig till en gammal vän?

 
Bjuder på 2 bilder från Sensation White 2010 (3.e gången gillt för mig)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0