Mums ärtsoppa

Haha. helt sjukt nu sitter jag här och äter ärtsoppa igen.. Det var bara 1 år sen jag hatade det och nu äääälskar jag det... Denna gången är det inte mammas ärtsoppa utan nu är det jag själv som lagade den, och den blev exakt lika god som mammas. Tur man är kuuuung i köket :) Dessutom älskar jag ju att laga mat.

Idag ska jag in till stan och möta upp Lina och så ska vi shoppa, trots att jag har väldigt kass med pengar men jag har inte shoppat på sjukt länge nu och mina shoppingnerver står inte emot frestelsen längre. Huhuuu...

Måste hoppa in i duschen nu....


Är sugen som fan på dom här... 1299:-
Tja vi får låta framtiden avgöra om dom blir mina eller icke...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0