Drömmar?

J. berättade idag att han har börjat dagdrömma som man så kärt kallar det (Jag trodde alla dagdrömde, men han har, enligt han själv, inte börjat med det förrän nu). Han säger att han går och drömmer om vårt framtida hus och bilar osv. (Kan man bli annat än tok kär i killen när han berättar sånt?)

Anyway, jag började tänka, jag är den största dagdrömmaren som finns och har varit det så länge jag kan minnas, hur ser mina drömmar ut? Bra fråga, jag drömmer hela tiden men varje dag är dom olika och varje dag blir jag frustrerad över att jag inte har någon "fast" dröm. Jag vet att jag vill leva mitt liv med Älski, och att jag vill ha hus, bil och familj. Men vem vill inte det? Det drömmer väl nästan alla om (vet att undantag finns). Men vad mer? Det är väl inte allt. Karriär? Jag vet att jag absolut inte vill jobba som personlig assistent i resten av mitt liv. Jag vet vad jag vill plugga och på ett ungefär vad jag vill bli, men det värsta är att jag vet inte EXAKT, och ju mer tiden går destu fler gånger hinner jag ändra mig. När ska jag hitta rätt? Detta gör mig tokig och stressad.

Utan drömmar och mål kommer man inte långt, thats 4 sure.

Men hey, jag ska försöka vara positiv, jag har drömt om att bo i Malmö sen jag var typ 17 år, den drömmen gick igenom och jag älskar det. Jag har inte så höga krav iaf :)


What to doooo?!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0